Personalizovaná kožená toaletná taštička - hnedá - gravírovaná
Možnosti doručenia
- Dodacia adresa podľa vášho výberu
- V darčekovej krabičke + darčeková karta zdarma
- Garantovaná 100% kvalita
Špecifikácie darčeka
Rozmery: 24 x 10,5 x 10 cm
Materiál: Rastlinne činená celozrnná byvolia koža
Povrchová úprava: s praktickou rukoväťou
Farba: hnedá (brandy)
Povrchová úprava: kvalitné laserové gravírovanie
Personalizácia: S menom a/alebo textom
Vnútro: podšité, pozostáva z 1 veľkého vrecka s 2 menšími vreckami na jednej strane a 1 menšieho vrecka na druhej strane
Tip: Toaletnú taštičku môžete čistiť vlhkou handričkou
Extra: Koža je prírodný produkt. To znamená, že váš darček sa môže mierne líšiť od vzorovej fotografie.
Začnite svoj deň štýlovo so všetkými vašimi toaletnými potrebami v luxusnej personalizovanej koženej toaletnej taške
Toaletná taštička s vyrytým menom je vyrobená z byvolej usne vyčinenej rastlinným činením, teda tej najvyššej kvality. Táto luxusná toaletná taštička je navyše veľmi priestranná, takže do nej bez problémov zmestíte všetky svoje obľúbené veci. Prispôsobiť si ho je veľmi jednoduché: vyplňte meno alebo text, ktorý si chcete nechať vygravírovať a môžete si tiež vybrať jeden z krásnych dizajnov na dotvorenie vlastného dizajnu. Potom váš dizajn precízne vyryjeme do kože. Prispôsobte sa teda už teraz a vytvorte si vlastnú personalizovanú koženú toaletnú tašku!
Páči sa vám aj naša kožená toaletná taštička? Pre väčšie množstvá kontaktujte našu obchodnú jednotku.
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00