Zadanie objednávky
Je môj darček momentálne skladom?
Ak nie je uvedené inak, darčeky uvedené na webovej stránke sá vždy na sklade. Máte záujem o objednanie veľkého množstva? Kontaktujte, prosím, zákaznicky servis, aby ste získali prehľad o aktuálnom počte daného produktu na sklade.
Aké sú prepravné náklady?
Presnú prepravnú cenu a spôsob dodania nájdete na stránke produktu.
Moja adresa doručenia neobsahuje číslo domu, ako môžem zadať objednávku?
Ak Vaša adresa dodania neobsahuje číslo domu, umiestnite do panela s číslicami číslo „0“ na dokončenie objednávky.
Ako zistím, či má fotografia dsotatočne vysokú kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojný/á. Preto je dôležité používať fotky s vysokou kvalitou. Ak fotografie nie sú dostatočne kvalitné na to, aby zaručili nejlepší výsledok, budete o tom informovaný/á počas procesu navrhovania dizajnu. Máte pochybnosti? Prosím pošlite e-mail na zákaznícky servis vrátane vašej fotografie a darček, ktorý chcete objednať. My sa uistíme či je kvalita fotky dostačujúca.
Môžem použiť aj špaciálne znaky?
Je možné použiť špeciálne znaky na prispôsobenie našich darčekov, s výnimkou cyriliky, čínštiny, gréčtiny a arabčiny z techických dôvodov. Môžu sa použiť aj emotikony. Ak sa znak v konečnom výsledku nezobrazí správne, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb.
Čo je presne darčeková karta?
Darčeková karta je spôsob, ako ukázať osobe prijímajúcej Váš darček, že ste ten, kto ju poslal. Karta je pokrytá zábavnou potlačou a je bezplatná!
Je možné si aj v lete objednať darčeky z čokolády?
Čokoládové darčeky je možné objednať počas celého roka. Keď je teplota vyššia ako 20 stupňov Celzia, už nemôžeme zaručiť kvalitu čokolády pri príchode na adresu zákazníka. Váš čokoládový darček bude odoslaný na vlastné riziko.
Ako zistím, v akej veľkosti objednať textíliu?
Každý je jedinečný! Aby sme zabezpečili, že si objednáte správnu veľkosť, na stránke produktu sme zaradili praktickú tabuľku veľkosti. Tabuľku môžete nájsť v odkaze pod špecifikáciou darčeka.
Bude biele pozadie v mojom dizajne vytlačené na textilný darček, ktorý objednávam?
Ak vidíte bielu časť obklopujúcu fotografiu alebo obrázok, je vysoko pravdepodobné, že ste použili súbor JPG. Ak použijete súbor JPG, súbor bude úhľadne vyrezaný a na dizajne Vášho darčeka sa biela časť nezobrazí. Nie ste si istý/á čo máte robiť? Zašlite nám e-mail s obrázkom, ktorý by ste chceli použiť a ktorý darček chcete použiť. Môžeme to zodpovedajúcim spôsobom upraviť.
Platba
Aké spôsoby platby sú k dispozícii?
K dispozícii je niekoľko spôsobov platby. Ak by ste chceli dostať Vašu objednávku čo najskôr, vyberte jednu z nasledujúcich platobných metód: Kreditná karta, Paypal alebo Internet banking. Vašu platbu okamžite dostaneme a objednávku odošleme čo najskôr.
Je možné platiť priamo na účet?
Za súkromné objednávky nie je možné platiť priamo na účet.
Ak chcete zadať firemnú objednávku a zaplatiť na účet, kontaktujte naše obchodné oddelenie na nasledovnom telefonom čísle: 00421 2330 568 02
Môžem zaplatiť za objednávku až po doručení balíčka?
Bohužiaľ platbu za objednávku nie je možné vykonať po doručení objednávky.
Aké sú bankové údaje pre YourSurprise?
Naše bankové údaje sú:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U
Existujú v súčasnosti nejaké špeciálne ponuky alebo zľavy?
Buďte vždy prvý/á, kto vie o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách prostredníctvom nášho letáku! Zaregistrujte sa tu: https://www.yoursurprise.sk/zlavovy-kod
Ako môžem použiť zľavový kód alebo darčekový kupón?
Zľavový kód môžete zadať počas platby v nákupnom košíku. Zadajte svoj kód a kliknutím na šípku aktivujete kód, po ktorom bude zľava automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden zľavový kód.
Darčekový poukaz YourSurprise je možné uplatniť pomocou nasledujúceho odkazu:
https://www.yoursurprise.sk/vykupit-giftvoucher.
V tomto kupóne nájdeš svoj osobný darčekový kód. Kód má 14 znakov. Kód Vášho poukazu môžete vypniť pod položkou „Váš darčekový kód". Potom stačí kliknúť na uplatnenie a suma bude pridaná do nákupného košíka. Teraz sa môžete rozhliadnuť po skvelom originálnom darčeku!
Bude faktúra zahrnutá do mojej objednávky?
Faktúra a všetky ďalšie potrebné informácie týkajúce sa Vášho darčeka Vám budú zaslané e-mailom. Darček bude odoslaný bez akýchkoľvek ďalších informácií, aby sa zabezpečilo, že osoba, ktorá dostane darček, ho nebude môcť vidieť. Budú len vidieť ich úžasný darček! Chceli by ste im oznámiť kto ho poslal? Stačí len vyplniť darčekovú kartu v nákupnom košíku!
Stav objednávky
Aký je stav mojej objednávky?
Stav Vašej objednávky si môžete pozrieť prihlásením do MySurprise. Nižšie nájdete informácie o význame každého stavu objédnavky:
- Čaká sa na platbu: ešte sme nedostali platbu za túto objednávku.
- Vo výrobe: momentálne vytvárame Váš jedinečný darček.
- Zrušené: Vaša objednávka bola zrušená, to znamená, že Váš darček nebude vyrobený a odoslaný.
- Odoslané: sledujte poštu, Váš darček je na ceste k Vám!
Môžem po dokončení objednávky vykonať úpravy?
Ak je stav Vašej objednávky „Očakávajúca platba", môžete vykonať úpravy diazjnu a aj informácií o doručovacej adrese. Stav objednávky môžete nájsť prihlásením sa do služby MySurprise a prezretím aktuálnych objednávok. Ak by ste chceli skontrolovať, či boli Vaše úpravy vykonané správne, zavolajte na náš zákaznícky servis a my to skontrolujeme.
Je Váš dizajn dokonalý, ale musíte vykonať úpravu informácií o adrese doručenia? Toto je možné, pokiaľ je stav objednávky „ Očakávajúca platba" alebo „Vo výrobe". Po vykonaní úprav skontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.
Objednávku je možné zrušiť len v prípade, že platba nebola dokončená. Stav objednávky môžete skontrolovať prihlásením do „MySurprise“. Ak je stav objednávky „Vo výrobe" alebo „Objednávka odoslaná", znamená to, že Váš darček už bol vyrobený a už nie je možné zrušiť objednávku. Prosím kontaktujte nás telefonicky pre zrušenie objednávky, pretože nám to umožňuje okamžite zmeniť stav výroby.
Odoslanie a doručenie
Bude osoba, ktorá dostane darček, vedieť kto ho poslal?
K Vášmu darčeku môžete vždy uviesť svoje vlastné meno a text. Uprednostnili by ste alternatívny spôsob, ako ukázať, od koho je dar? Stačí len pridať darčekový poukaz! Môžete to urobiť v prvom kroku v nákupnom košíku. Na kartu môžete uviesť blahoželanie alebo text, a Vaše meno. Ak nezvolíte ani jednu z vyššie spomenutých možností, Váš darček bude odoslaný anonymne, možno je to skvelý nápad na Valentína!
Ako bude môj darček doručený?
Pracujeme s niekoľkými rôznymi prepravcami, ktorí sa líšia od druhu darčeka.
Ak si chcete pozrieť prepravnú spoločnosť, s ktorou bude Váš darček doručený, jednoducho prejdite na stránku s darčekmi a kliknite na prepravné náklady. Nájdete ich na pravej strane stránky, tesne pod cenou darčeka. Po kliknutí sa Vám objaví kontextové okno, v ktorom sa zobrazí očakávaný dátum doručenia a prepravná spoločnosť, ktorá Vám darček doručí.
Môžem sledovať svoj balík?
Hneď ako bude Váš darček odoslaný, dostanete potvrdenie o odoslaní balíka. Tento e-mail obsahuje číslo zásielky a odkaz, pomocou ktorého môžete sledovať zásielku. Ak nie je možné sledovať zásielku alebo požadovať ďalšie informácie, obráťte sa na náš zákaznícky servis.
V akom čase môže byť môj balíček doručený?
Presná hodina dodania Vašej zásielky závisí od typu zásielky, ktorá Vám bola poslaná, a taktiež od oblasti doručenia. Ak chcete skontrolovať presný čas doručenia zásielky, kliknite na odkaz webovej stránky, kde môžete sledovať Vašu zásielku.
Čo sa stane s mojím darčekom, ak nie som doma v čase doručenia?
Ak bol Váš draček zabalený ako balík poštových schránok, nie je to problém, ak nie je nikto doma na doručenie, kuriér jednoducho doručí darček prostredníctvom poštovej schránky.
Ak je Váš darček poslaný ako balík a nie ste doma v čase doručenia, bude odoslaný na poštu alebo do depa, niekedy bude balík doručený Vašim susedom. Oznámanie o tom dostanete do Vašej schránky. Toto oznámanie Vás bude informovať ako požiadať o opätovné doručenie alebo, kde si môžete balík vyzdvihnúť. Ak doručenie balíka bolo neúspešné po viacerých pokusoch, darček bude vrátený spoločnosti YourSurprise.
Služby a kontakt
Môj darček nie je taký, ako som očakával, čo mám robiť?
Je nám ľúto, že nie ste spokojný/á so svojim darčekom. Toto nie je náš zámer a radi by sme ho vyriešili za Vás. Obráťte sa na náš zákaznícky servis telefonicky, e-mailom, správou alebo aplikáciou WhatsApp a my okamžite začneme hľadať vhodné riešenie pre tento daný problém.
Môžem vrátiť doručený darček?
Keďže Váš darček je vytvorený pomocou Vášho vlatného návrhu, je to špecifický darček a to znamená, že nie je možné ho vrátiť. Ak nie ste spokojný/á s darčekom, obráťte sa na zákaznicku linku a my sa posnažíme nájsť riešenie.
Je možné znova objednať predošlú objednávku?
Ste tak spokojný so svojim darčekom, že by ste si ho chceli objednať znova? Aj to je možné! Darček je možné znova objednať do 2 rokov od zadania pôvodnej objednávky bez toho, aby ste ho museli znova upravovať. Stačí nám zadať pôvodné číslo objednávky prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo správy a my urobíme zvyšok objednávky za Vás. Obdržíte potvrdenie objednávky vrátane všetkých informácií porebných na dokončenie platby.
Mysurprise
Čo robiť, keď platnosť aktivačného odkazu vypršala?
Ak platnosť aktivačného odkazu vypršala, môžeš podať novú žiadosť prihlásením sa pomocou svojej e-mailovej adresy. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktuj naše oddelenie služieb zákazníkov.
Čo je zákaznícky účet MySurprise?
MySurprise je služba osobného účtu od YourSurprise. Účet si môžeš vytvoriť registráciou cez MySurprise. Do niekoľkých minút potom dostaneš e-mail s potvrdením e-mailovej adresy. Po dokončení sa môžeš jednoducho prihlásiť na účet MySurprise pomocou vytvoreného hesla. Pomocou tohto účtu môžeš sledovať svoje objednávky 24 hodín denne a aktualizovať svoje údaje. Všetky údaje sú dôverne uložené na zabezpečenom serveri YourSurprise. YourSurprise je v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (GDPR). Tiež je možné sa zaregistrovať a prihlásiť cez Facebook alebo Google.
Ako sa môžem prihlásiť do služby MySurprise?
Hneď po zadaní prvej objednávky dostanete e-mail obsahujúci heslo k službe MySurprise. Do Vášho účtu sa môžete prihlásiť kliknutím na ikonu „MySurprise" v pravom hornom rohu webovej stránky. Potom môžete vypniť Vaše uživateľské meno a heslo. Po úspešnej registrácii do účtu MySurprise, môžete vidieť a spravovať všetky Vaše osobné údaje.
Zabudol som moje MySurprise heslo, čo teraz?
Na MySurprise strane môžeš požiadať o nové heslo prostredníctvom kliknutia na odkaz „Zabudnuté heslo“. Zadaj svoj e-mail a odkaz na obnovenie hesla Ti bude zaslaný.
Ako môžem zmeniť informácie?
Zmeny uložených informácií je možné vykonať kedykoľvek. Najprv sa budete musieť prihlásiť. Po vykonaní zmien budete požiadaný/á o ich kontrolu a potvrdenie. Akonáhle budú zmeny potvrdené, automaticky sa použijú pri dalších objednávkach.