• Každý darček s Vašou fotkou a textom
  • Vyrobené z lásky
  • Viac ako 2000 darčekov na mieru!

Pomoc

Zadanie objednávky

Moja adresa doručenia neobsahuje číslo domu, ako môžem zadať objednávku?
Ak Vaša adresa dodania neobsahuje číslo domu, umiestnite do panela s číslicami číslo „0“ na dokončenie objednávky.

Dostanem potvrdenie objednávky po zadaní objednávky?
Po zadaní objednávky dostanete automaticky e-mail, ktorý Vám potrvdí objednávku. Očakávajte, že e-mail dostanete do 5 minút na e-mailovú adresu použitú pri zadávaní objednávky. Ak neviete nájsť e-mail, skontrolujte najprv priečinok s nevyžiadanou poštou.

Ak ju nemôžete nájsť v priečinku nevyžiadanej pošty (Spam), skontrolujte pravopis e-mailovej adresy. Ak obsahuje chybu, kontaktujte nás. E-mailovú adresu opravíme a pošleme Vám e-mail o potvrdení objednávky. Je to správna e-mailová adresa, ale e-mail ste napriek tomu nedostali? Prosím kontaktujte nás.

Bude faktúra zahrnutá do mojej objednávky?
Faktúra a všetky ďalšie potrebné informácie týkajúce sa Vášho darčeka Vám budú zaslané e-mailom. Darček bude odoslaný bez akýchkoľvek ďalších informácií, aby sa zabezpečilo, že osoba, ktorá dostane darček, ho nebude môcť vidieť. Budú len vidieť ich úžasný darček! Chceli by ste im oznámiť kto ho poslal? Stačí len vyplniť darčekovú kartu v nákupnom košíku!

Ako rýchlo bude môj darček odoslaný?
Termín dodania si môžete skontrolovať na stránke produktu, tesne pod cenou tovaru. Pod cenou tovaru je presne uvedená doba, kedy môžete Váš darček očakávať ak si objednáte daný produkt v tom danom čase.

Je možné skrátiť čas doručenia?
Dbáme na to, aby sme Váš darček čo najrýchlejšie vytvorili a následne čo najrýchlejšie doručili. Dodacie podmienky uvedené na našej webovej stránke ukazujú najrýchlejšie možné dodanie.

Bude osoba, ktorá dostane darček, vedieť kto ho poslal?
K Vášmu darčeku môžete vždy uviesť svoje vlastné meno a text. Uprednostnili by ste alternatívny spôsob, ako ukázať, od koho je dar? Stačí len pridať darčekový poukaz! Môžete to urobiť v prvom kroku v nákupnom košíku. Na kartu môžete uviesť blahoželanie alebo text, a Vaše meno. Ak nezvolíte ani jednu z vyššie spomenutých možností, Váš darček bude odoslaný anonymne, možno je to skvelý nápad na Valentína!

Čo je presne darčeková karta?
Darčeková karta je spôsob, ako ukázať osobe prijímajúcej Váš darček, že ste ten, kto ju poslal. Karta je pokrytá zábavnou potlačou a je bezplatná!

Môžem použiť aj špaciálne znaky?
Je možné použiť špeciálne znaky na prispôsobenie našich darčekov, s výnimkou cyriliky, čínštiny, gréčtiny a arabčiny z techických dôvodov. Môžu sa použiť aj emotikony. Ak sa znak v konečnom výsledku nezobrazí správne, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb.

Môže byť môj darček odoslaný do zahraničia?
Rozhodne áno! Počas druhého kroku v nákupnom košíku si môžete vybrať alternatívnu dodaciu adresu pri dokončení objednávky. Ak by ste chceli vedieť náklady za doručenie do zahraničia, stačí kliknúť na prepravné náklady uvedené pod cenou produktu. Teraz budete môcť vidieť presné náklady na doručenie a termín dodania pre Váš darček.

Je môj darček momentálne skladom?
Ak nie je uvedené inak, darčeky uvedené na webovej stránke sá vždy na sklade. Máte záujem o objednanie veľkého množstva? Kontaktujte, prosím, zákaznicky servis, aby ste získali prehľad o aktuálnom počte daného produktu na sklade.

Je možné si aj v lete objednať darčeky z čokolády?
Čokoládové darčeky je možné objednať počas celého roka. Keď je teplota vyššia ako 20 stupňov Celzia, už nemôžeme zaručiť kvalitu čokolády pri príchode na adresu zákazníka. Váš čokoládový darček bude odoslaný na vlastné riziko.

Bude biele pozadie v mojom dizajne vytlačené na textilný darček, ktorý objednávam?
Ak vidíte bielu časť obklopujúcu fotografiu alebo obrázok, je vysoko pravdepodobné, že ste použili súbor JPG. Ak použijete súbor JPG, súbor bude úhľadne vyrezaný a na dizajne Vášho darčeka sa biela časť nezobrazí. Nie ste si istý/á čo máte robiť? Zašlite nám e-mail s obrázkom, ktorý by ste chceli použiť a ktorý darček chcete použiť. Môžeme to zodpovedajúcim spôsobom upraviť.

Ako zistím, v akej veľkosti objednať textíliu?
Každý je jedinečný! Aby sme zabezpečili, že si objednáte správnu veľkosť, na stránke produktu sme zaradili praktickú tabuľku veľkosti. Tabuľku môžete nájsť v odkaze pod špecifikáciou darčeka.

Môžem kombinovať text a fotografiu a prípadne pridať ďalší text?
Chceme Vám pomôcť vytvoriť čo najlepší darček. Preto sa môžete rozhodnúť či pridáte fotku a text do takmer každého darčeka.
Ak v editore nemôžete pridať fotogarfiu, alebo ani fotografiu a text, je to zvyčajne spôsobené technickými obmedzaniami toho daného darčeka. Patria sem napríklad ryté darčeky z dreva alebo skla.

Ako zistím, či má fotografia dsotatočne vysokú kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojný/á. Preto je dôležité používať fotky s vysokou kvalitou. Ak fotografie nie sú dostatočne kvalitné na to, aby zaručili nejlepší výsledok, budete o tom informovaný/á počas procesu navrhovania dizajnu. Máte pochybnosti? Prosím pošlite e-mail na zákaznícky servis vrátane vašej fotografie a darček, ktorý chcete objednať. My sa uistíme či je kvalita fotky dostačujúca.

Platba

Existujú v súčasnosti nejaké špeciálne ponuky alebo zľavy?
Buďte vždy prvý/á, kto vie o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách prostredníctvom nášho letáku! Zaregistrujte sa tu: https://www.yoursurprise.sk/zlavovy-kod

Aké sú bankové údaje pre YourSurprise?
Naše bankové údaje sú:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Aké spôsoby platby sú k dispozícii?
K dispozícii je niekoľko spôsobov platby. Ak by ste chceli dostať Vašu objednávku čo najskôr, vyberte jednu z nasledujúcich platobných metód: Kreditná karta, Paypal alebo Internet banking. Vašu platbu okamžite dostaneme a objednávku odošleme čo najskôr.

Je možné platiť priamo na účet?
Za súkromné objednávky nie je možné platiť priamo na účet.

Ak chcete zadať firemnú objednávku a zaplatiť na účet, kontaktujte naše obchodné oddelenie na nasledovnom telefonom čísle: 0044 20 3318 0348

Môžem zaplatiť za objednávku až po doručení balíčka?
Bohužiaľ platbu za objednávku nie je možné vykonať po doručení objednávky.

Ako môžem použiť zľavový kód alebo darčekový kupón?
Zľavový kód môžete zadať počas platby v nákupnom košíku. Zadajte svoj kód a kliknutím na šípku aktivujete kód, po ktorom bude zľava automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden zľavový kód.
Darčekový poukaz YourSurprise je možné uplatniť pomocou nasledujúceho odkazu: https://www.yoursurprise.sk/vykupit-giftvoucher. Kód Vášho poukazu môžete vypniť pod položkou „Váš darčekový kód". Potom stačí kliknúť na uplatnenie a suma bude pridaná do nákupného košíka. Teraz sa môžete rozhliadnuť po skvelom originálnom darčeku!

Aké sú prepravné náklady?
Presnú prepravnú cenu a spôsob dodania nájdete na stránke produktu.

Stav objednávky

Aký je stav mojej objednávky?
Stav Vašej objednávky si môžete pozrieť prihlásením do MySurprise. Nižšie nájdete informácie o význame každého stavu objédnavky:

  • Čaká sa na platbu: ešte sme nedostali platbu za túto objednávku.
  • Vo výrobe: momentálne vytvárame Váš jedinečný darček.
  • Zrušené: Vaša objednávka bola zrušená, to znamená, že Váš darček nebude vyrobený a odoslaný.
  • Odoslané: sledujte poštu, Váš darček je na ceste k Vám!

Môžem po dokončení objednávky vykonať úpravy?
Ak je stav Vašej objednávky „Očakávajúca platba", môžete vykonať úpravy diazjnu a aj informácií o doručovacej adrese. Stav objednávky môžete nájsť prihlásením sa do služby MySurprise a prezretím aktuálnych objednávok. Ak by ste chceli skontrolovať, či boli Vaše úpravy vykonané správne, zavolajte na náš zákaznícky servis a my to skontrolujeme.

Je Váš dizajn dokonalý, ale musíte vykonať úpravu informácií o adrese doručenia? Toto je možné, pokiaľ je stav objednávky „ Očakávajúca platba" alebo „Vo výrobe". Po vykonaní úprav skontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.

Môžem zrušiť objednávku?
Objednávku je možné zrušiť len v prípade, že platba nebola dokončená. Stav objednávky môžete skontrolovať prihlásením do „MySurprise“. Ak je stav objednávky „Vo výrobe" alebo „Objednávka odoslaná", znamená to, že Váš darček už bol vyrobený a už nie je možné zrušiť objednávku. Prosím kontaktujte nás telefonicky pre zrušenie objednávky, pretože nám to umožňuje okamžite zmeniť stav výroby.

Čo znamená e-mail typu: „Aká škoda... Váš darček bol vybrobený aby ste niekoho potešili!" ?
Ak objednávku nedokončíte a zostane v nákupnom košíku, dostane tento e-mail od nás. Kliknutím na odkaz v e-maile si môžete vybrať, či chcete dokončiť objednávku na svoj fantastický darček. Ak si neprajete dokončiť objednávku, môžete jednoducho odstrániť darček z nákupného košíka a už nedostanete žiadne ďalšie e-maily relevatné k tomu darčeku.

Odoslanie a doručenie

Ako bude môj darček doručený?
Pracujeme s niekoľkými rôznymi prepravcami, ktorí sa líšia od druhu darčeka. Ak si chcete pozrieť prepravnú spoločnosť, s ktorou bude Váš darček doručený, jednoducho prejdite na stránku s darčekmi a kliknite na prepravné náklady. Nájdete ich na pravej strane stránky, tesne pod cenou darčeka. Po kliknutí sa Vám objaví kontextové okno, v ktorom sa zobrazí očakávaný dátum doručenia a prepravná spoločnosť, ktorá Vám darček doručí.

Môžem sledovať svoj balík?
Hneď ako bude Váš darček odoslaný, dostanete potvrdenie o odoslaní balíka. Tento e-mail obsahuje číslo zásielky a odkaz, pomocou ktorého môžete sledovať zásielku. Ak nie je možné sledovať zásielku alebo požadovať ďalšie informácie, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Môžem si vybrať konkrétny dátum doručenia a/alebo konkrétnu adresu?
Väčšinu našich darčekov je možné doručiť na inú adresu. Toto je možné vykonať v druhom kroku v nákupnom košíku. Po vyplnení vlastných informácií môžete označiť políčko „Alternatívna adresa doručenia". Ak sa nachádzate mimo Holandska, môžete nás kontaktovať a my Vám to upravíme.
Nie je možné si zvoliť alternatívny termín dodania.

Čo sa stane s mojím darčekom, ak nie som doma v čase doručenia?
Ak bol Váš draček zabalený ako balík poštových schránok, nie je to problém, ak nie je nikto doma na doručenie, kuriér jednoducho doručí darček prostredníctvom poštovej schránky.

Ak je Váš darček poslaný ako balík a nie ste doma v čase doručenia, bude odoslaný na poštu alebo do depa, niekedy bude balík doručený Vašim susedom. Oznámanie o tom dostanete do Vašej schránky. Toto oznámanie Vás bude informovať ako požiadať o opätovné doručenie alebo, kde si môžete balík vyzdvihnúť. Ak doručenie balíka bolo neúspešné po viacerých pokusoch, darček bude vrátený spoločnosti YourSurprise.

V akom čase môže byť môj balíček doručený?
Presná hodina dodania Vašej zásielky závisí od typu zásielky, ktorá Vám bola poslaná, a taktiež od oblasti doručenia. Ak chcete skontrolovať presný čas doručenia zásielky, kliknite na odkaz webovej stránky, kde môžete sledovať Vašu zásielku.

Môže byť môj darček odoslaný do zahraničia?
Môžete prekvapiť niekoho Vašim originálnym darčekom aj zo zahraničia výberom alternatívnej dodacej adresy v druhom kroku nákupneho košíka. Kliknite na prepravné náklady pod cenou na stránke produktu a následne Vám to umožní vyplniť krajinu, do ktorej chcete darček doručiť. Stránka Vám ukáže presné prepravné náklady a termín doručenia.

Služby a kontakt

Môj darček nie je taký, ako som očakával, čo mám robiť?
Je nám ľúto, že nie ste spokojný/á so svojim darčekom. Toto nie je náš zámer a radi by sme ho vyriešili za Vás. Obráťte sa na náš zákaznícky servis telefonicky, e-mailom, správou alebo aplikáciou WhatsApp a my okamžite začneme hľadať vhodné riešenie pre tento daný problém.

Je možné znova objednať predošlú objednávku?
Ste tak spokojný so svojim darčekom, že by ste si ho chceli objednať znova? Aj to je možné! Darček je možné znova objednať do 2 rokov od zadania pôvodnej objednávky bez toho, aby ste ho museli znova upravovať. Stačí nám zadať pôvodné číslo objednávky prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo správy a my urobíme zvyšok objednávky za Vás. Obdržíte potvrdenie objednávky vrátane všetkých informácií porebných na dokončenie platby.

Môžem vrátiť doručený darček?
Keďže Váš darček je vytvorený pomocou Vášho vlatného návrhu, je to špecifický darček a to znamená, že nie je možné ho vrátiť. Ak nie ste spokojný/á s darčekom, obráťte sa na zákaznicku linku a my sa posnažíme nájsť riešenie.

Mysurprise

Čo je to MySurprise?
MySurprise je služba osobného účtu, ktorú Vám ponúka YourSurprise. Pri prvom zadaní objednávky požiadame o Vaše osobné údaje. Tieto údaje budú bezpečne uložené na osobnom účte. Pri ďalšom nákupe sa jednoducho prihlásite a už nebudete musieť Vaše údaje vyplňovať znova, pretože už budú vyplnené a uložené.
Tento účet Vám umožňuje zobraziť a sledovať Vašu objednávku 24 hodín denne a aktualizovať svoje údaje.
Všetky údaje sú dôverné a bezpečne uložené na zabezpečenom serveri YourSurprise. YourSurprise je v súlade so súčasnými zákonnými predpismi o ochrane osobných údajov.

Ako sa môžem prihlásiť do služby MySurprise?
Hneď po zadaní prvej objednávky dostanete e-mail obsahujúci heslo k službe MySurprise. Do Vášho účtu sa môžete prihlásiť kliknutím na ikonu „MySurprise" v pravom hornom rohu webovej stránky. Potom môžete vypniť Vaše uživateľské meno a heslo. Po úspešnej registrácii do účtu MySurprise, môžete vidieť a spravovať všetky Vaše osobné údaje.

Zabudol som heslo na MySurprise účet, čo môžem urobiť?
Heslo od účtu MySurprise môžete nájsť v e-maile, ktorý ste dostali po zadaní prvej objednávky. Nemáte ten e-mail k dispozícii? Žiaden problém! Nové heslo môžete vytvoriť kliknutím na tlačidlo „Zabudnuté heslo" na stránke MySurprise. Vyplňte svoju e-mailovú adresu a dostanete odkaz, pomocou ktorého môžete heslo obnoviť.

Ako môžem zmeniť informácie?
Zmeny uložených informácií je možné vykonať kedykoľvek. Najprv sa budete musieť prihlásiť. Po vykonaní zmien budete požiadaný/á o ich kontrolu a potvrdenie. Akonáhle budú zmeny potvrdené, automaticky sa použijú pri dalších objednávkach.

Môžeme Vám pomôcť?
1 s