Rýchle prevedenie!

Doručené priamo na adresu príjemcu

Každý darček je personalizovaný fotkou alebo textom

Rýchle prevedenie!

Super rýchla preprava! Väčšina darčekov objednaných pred 16:00 je odoslaná v ten istý deň!

Doručené priamo na adresu príjemcu

Všetky darčeky s fotkou a textom. Naše výrobky sú jedinečné, práve preto, že si ich navrhol práve ty. Perfektné darčeky na všetky príležitosti, dokonca aj ako maličkosť, napr. keď chceš poďakovať alebo ti niekto chýba.

Každý darček je personalizovaný fotkou alebo textom

Urob dojem na svojich blízkych jedinečným darčekom, aj keď ho nemôžeš dať osobne. Poteš svoju rodinu, priateľov a známych osobným darčekom doručeným na tebou vybranú adresu alebo dokonca priamo do poštovej schránky bez nutnosti vyzdvihnutia.

Môžeme vám s niečím pomôcť?

Zadanie objednávky

Je možné použiť špeciálne znaky na prispôsobenie našich darčekov, s výnimkou cyriliky, čínštiny, gréčtiny a arabčiny z technických dôvodov. Môžu sa použiť aj emotikony. Ak sa znak v konečnom výsledku nezobrazí správne, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb.

Darčeková karta je spôsob, ako ukázať osobe prijímajúcej Váš darček, že ste ten, kto ju poslal. Karta je pokrytá zábavnou potlačou a je bezplatná!

Presnú prepravnú cenu a spôsob dodania nájdete na stránke produktu.

Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojný/á. Preto je dôležité používať fotky s vysokou kvalitou. Ak fotografie nie sú dostatočne kvalitné na to, aby zaručili najlepší výsledok, budete o tom informovaný/á počas procesu navrhovania dizajnu. Máte pochybnosti? Prosím pošlite e-mail na zákaznícky servis vrátane vašej fotografie a darček, ktorý chcete objednať. My sa uistíme či je kvalita fotky dostačujúca.

Každý je jedinečný! Aby sme zabezpečili, že si objednáte správnu veľkosť, na stránke produktu sme zaradili praktickú tabuľku veľkosti. Tabuľku môžete nájsť v odkaze pod špecifikáciou darčeka.

Platba

Faktúra a všetky ďalšie potrebné informácie týkajúce sa Vášho darčeka Vám budú zaslané e-mailom. Darček bude odoslaný bez akýchkoľvek ďalších informácií, aby sa zabezpečilo, že osoba, ktorá dostane darček, neuvidí údaje o objednávke a platbe, iba úžasný darček! Chceli by ste im oznámiť kto ho poslal? Stačí len vyplniť darčekovú kartu v nákupnom košíku!

Bohužiaľ platbu za objednávku nie je možné vykonať po doručení objednávky.

Za súkromné objednávky nie je možné platiť priamo na účet.

Ak chcete zadať firemnú objednávku a zaplatiť na účet, kontaktujte naše obchodné oddelenie na nasledovnom telefonom čísle: 00421 2330 568 02

K dispozícii je niekoľko spôsobov platby. Ak by ste chceli dostať Vašu objednávku čo najskôr, vyberte jednu z nasledujúcich platobných metód: Kreditná karta, Paypal alebo Internet banking. Vašu platbu okamžite dostaneme a objednávku odošleme čo najskôr.

Naše bankové údaje sú:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Zľavy & darčekové poukážky

Buďte vždy prvý/á, kto vie o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách prostredníctvom nášho letáku! Zaregistrujte sa tu: https://www.yoursurprise.sk/zlavovy-kod

Zľavový kód môžete zadať počas platby v nákupnom košíku. Zadajte svoj kód a kliknutím na šípku aktivujete kód, po ktorom bude zľava automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden zľavový kód.
Darčekový poukaz YourSurprise je možné uplatniť pomocou nasledujúceho odkazu: https://www.yoursurprise.sk/vykupit-giftvoucher. V tomto kupóne nájdeš svoj osobný darčekový kód. Kód má 14 znakov. Kód Vášho poukazu môžete vypniť pod položkou „Váš darčekový kód". Potom stačí kliknúť na uplatnenie a suma bude pridaná do nákupného košíka. Teraz sa môžete rozhliadnuť po skvelom originálnom darčeku!

Ak pri objednávke nebol uplatnený zľavový kód a objednávka ešte nebola zaplatená, môžeš nás kontaktovať a my kód môžeme pridať k objednávke. Bola už objednávka zaplatená? V tomto prípade už žiaľ zľavový kód nemôžeme pridať.

Pri zadávaní zľavového kódu musíš presne zadať veľké a malé písmená. Ak zľava nebola aktivovaná, kód pravdepodobne nie je platný na vybraný produkt alebo už vypršala jeho platnosť. V prípade pochybností nás kontaktuj.

Každý zľavový kód má konkrétny dátum platnosti. Po tomto dátume už kód nebude možné uplatniť.

Stav objednávky

Objednávku je možné zrušiť len v prípade, že platba nebola dokončená. Stav objednávky môžete skontrolovať prihlásením do „MySurprise“. Ak je stav objednávky „Vo výrobe" alebo „Objednávka odoslaná", znamená to, že Váš darček už bol vyrobený a už nie je možné zrušiť objednávku. Prosím kontaktujte nás telefonicky pre zrušenie objednávky, pretože nám to umožňuje okamžite zmeniť stav výroby.

Ak je stav Vašej objednávky „Očakávajúca platba", môžete vykonať úpravy diazjnu a aj informácií o doručovacej adrese. Stav objednávky môžete nájsť prihlásením sa do služby MySurprise a prezretím aktuálnych objednávok. Ak by ste chceli skontrolovať, či boli Vaše úpravy vykonané správne, zavolajte na náš zákaznícky servis a my to skontrolujeme.

Je Váš dizajn dokonalý, ale musíte vykonať úpravu informácií o adrese doručenia? Toto je možné, pokiaľ je stav objednávky „ Očakávajúca platba" alebo „Vo výrobe". Po vykonaní úprav skontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.

Stav Vašej objednávky si môžete pozrieť prihlásením do MySurprise. Nižšie nájdete informácie o význame každého stavu objédnavky:

  • Čaká sa na platbu: ešte sme nedostali platbu za túto objednávku.
  • Vo výrobe: momentálne vytvárame Váš jedinečný darček.
  • Zrušené: Vaša objednávka bola zrušená, to znamená, že Váš darček nebude vyrobený a odoslaný.
  • Odoslané: sledujte poštu, Váš darček je na ceste k Vám!

Odoslanie a doručenie

K Vášmu darčeku môžete vždy uviesť svoje vlastné meno a text. Uprednostnili by ste alternatívny spôsob, ako ukázať, od koho je dar? Stačí len pridať darčekový poukaz! Môžete to urobiť v prvom kroku v nákupnom košíku. Na kartu môžete uviesť blahoželanie alebo text, a Vaše meno. Ak nezvolíte ani jednu z vyššie spomenutých možností, Váš darček bude odoslaný anonymne, možno je to skvelý nápad na Valentína!

Presný dátum dodania Vašej zásielky závisí od typu zásielky, ktorá Vám bola poslaná, a taktiež od oblasti doručenia. Ak chcete skontrolovať presný čas doručenia zásielky, kliknite na odkaz webovej stránky, kde môžete sledovať Vašu zásielku.

Ak bol Váš draček zabalený ako balík poštových schránok, nie je to problém, ak nie je nikto doma na doručenie, kuriér jednoducho doručí darček prostredníctvom poštovej schránky.

Ak je Váš darček poslaný ako balík a nie ste doma v čase doručenia, bude odoslaný na poštu alebo do depa, niekedy bude balík doručený Vašim susedom. Oznámanie o tom dostanete do Vašej schránky. Toto oznámanie Vás bude informovať ako požiadať o opätovné doručenie alebo, kde si môžete balík vyzdvihnúť. Ak doručenie balíka bolo neúspešné po viacerých pokusoch, darček bude vrátený spoločnosti YourSurprise.

Hneď ako bude Váš darček odoslaný, dostanete potvrdenie o odoslaní balíka. Tento e-mail obsahuje číslo zásielky a odkaz, pomocou ktorého môžete sledovať zásielku. Ak nie je možné sledovať zásielku alebo požadovať ďalšie informácie, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Pracujeme s niekoľkými rôznymi prepravcami, ktorí sa líšia od druhu darčeka. Ak si chcete pozrieť prepravnú spoločnosť, s ktorou bude Váš darček doručený, jednoducho prejdite na stránku s darčekmi a kliknite na prepravné náklady. Nájdete ich na pravej strane stránky, tesne pod cenou darčeka. Po kliknutí sa Vám objaví kontextové okno, v ktorom sa zobrazí očakávaný dátum doručenia a prepravná spoločnosť, ktorá Vám darček doručí.

Mysurprise

Na MySurprise strane môžeš požiadať o nové heslo prostredníctvom kliknutia na odkaz „Zabudnuté heslo“. Zadaj svoj e-mail a odkaz na obnovenie hesla Ti bude zaslaný.

Zmeny uložených informácií je možné vykonať kedykoľvek. Najprv sa budete musieť prihlásiť. Po vykonaní zmien budete požiadaný/á o ich kontrolu a potvrdenie. Akonáhle budú zmeny potvrdené, automaticky sa použijú pri dalších objednávkach.

MySurprise je služba osobného účtu od YourSurprise. Účet si môžeš vytvoriť registráciou cez MySurprise. Do niekoľkých minút potom dostaneš e-mail s potvrdením e-mailovej adresy. Po dokončení sa môžeš jednoducho prihlásiť na účet MySurprise pomocou vytvoreného hesla. Pomocou tohto účtu môžeš sledovať svoje objednávky 24 hodín denne a aktualizovať svoje údaje. Všetky údaje sú dôverne uložené na zabezpečenom serveri YourSurprise. YourSurprise je v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (GDPR). Tiež je možné sa zaregistrovať a prihlásiť cez Facebook alebo Google.

Ak platnosť aktivačného odkazu vypršala, môžeš podať novú žiadosť prihlásením sa pomocou svojej e-mailovej adresy. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktuj naše oddelenie služieb zákazníkov.

Služby a kontakt

Keďže Váš darček je vytvorený pomocou Vášho vlatného návrhu, je to špecifický darček a to znamená, že nie je možné ho vrátiť. Ak nie ste spokojný/á s darčekom, obráťte sa na zákaznicku linku a my sa posnažíme nájsť riešenie.

Ste tak spokojný so svojim darčekom, že by ste si ho chceli objednať znova? Aj to je možné! Darček je možné znova objednať do 2 rokov od zadania pôvodnej objednávky bez toho, aby ste ho museli znova upravovať. Stačí nám zadať pôvodné číslo objednávky prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo správy a my urobíme zvyšok objednávky za Vás. Obdržíte potvrdenie objednávky vrátane všetkých informácií potrebných na dokončenie platby.

Je nám ľúto, že nie ste spokojný/á so svojim darčekom. Toto nie je náš zámer a radi by sme ho vyriešili za Vás. Obráťte sa na náš zákaznícky servis telefonicky, e-mailom, správou alebo aplikáciou WhatsApp a my okamžite začneme hľadať vhodné riešenie pre tento daný problém.

ZáKAZNíCKY SERVIS

Pošlite nám správu

Náš zákaznícky servis je k dispozícii:
Pondelok - Štvrtok: 8:30 - 21:00
Piatok: 8:30 - 17:00
Sobota - Nedeľa: 8:30 - 13:00
Po Anglicky
+421233056802support@yoursurprise.sk